باسکول‌های دامکش چه خصوصیاتی دارند؟

باسکول های دامداری ( دامکش ) جهت استفاده در دامداری ها و مرغداری ها برای توزین دام ها و حیواناتی نظیر : شترمرغ و … استفاده میشود.

معمولا باسکول های دامداری دارای محفظه ای است که حیوان می تواند به صورت ازادانه درون آن راه پیدا کند که این محفظه دارای رمپ ورود و خروج برای راحتی دامدار می باشد.

باسکول های دامداری باید از بدنه ای بسیار مقاوم طراحی شده باشند بدلیل اینکه امکان ضربه زدن دام به بدنه یا کف باسکول وجود دارد و اگر طراحی بدنه به اندازه کافی مقاوم نباشد امکان خرابی و آسیب دیدن به لودسل ها ( حسگر ) بسیار زیاد است و البته گروه صنعتی اعتماد برای جلوگیری از این احتمالات علاوه بر مقاومت بسیار بالای بدنه در باسکول های دامکش سنگین ( گاوکش ) 4 عدد لودسل 2 تنی که در مجموع 8 تن ظرفیت میشود قرار داده است و با این کار احتمال خرابی لودسل ها بر اثر ضربه و یا هرچیز دیگه را بسیار پایین اورده است.

علاوه بر باسکول های دامکش گروه صنعتی اعتماد باسکول های توزین دام را برای راحتی دامداران و مرغداران عزیز طراحی نموده است.

این باسکول های توزین دام ( فرقون دیجیتال و کمپرسی ) باسکول هایی هستند همانند فرقون دارای چرخ می باشند که در ظرفیت پایین 250 کیلوگرم تک چرخ و از لحاظ ظاهری همانند فرقون های معمولی هستند با این تفاوت که در آن حسگر و نمایشگر به صورت کاملا حرفه ای قرارداده شده است و اما در ظر فیت های بالا تر ، 500 و 700 کیلوگرم برای راحتی در جابجایی دارای 4 چرخ می باشد و کمپرس دستی برای تخلیه دارد و نیاز به بلند کردن باسکول حین تخلیه نمی باشد و به همین دلیل محبوبیت زیادی در بین دامدارها و مرغدارا پیدا کرده است.