باسکول جاده‌ای دست دوم

باسکول جاده‌ای دست دوم

کالاهای بسیاری هستند که در بازار به صورت نو و دست دوم در دسترس قرار دارند. این امر معمولاً شامل وسایلی می‌شود که قیمت بالایی دارند و نیز، به دلیل قدرت و دوامشان، امکان استفادهٔ طولانی مدت از آن‌ها وجود دارد. باسکول جاده‌ای هر دو ویژگی را دارد. به همین دلیل، چنانچه قصد خرید باسکول جاده‌ای دست دوم داشته باشید، با مشکل خاصی مواجه نخواهید شد. کافی است به مجموعهٔ صنعتی اعتماد مراجعه کنید تا پس از دریافت مشاوره از کارشناسان متخصص ما، آنچه در نظر دارید را دریافت کنید.

انواع باسکول جاده‌ای دست دوم

باسکول‌های جاده‌ای در انواع و اشکال مختلفی ارائه می‌شوند. برخی به صورت مسطح نصب می‌شوند و برخی به صورت برجسته. همچنین با توجه به ظرفیتشان، این باسکول‌ها را به نیسان‌کش، خاورکش، کامیون‌کش و تریلی‌کش تقسیم می‌کنند. هر یک از این انواع را که بخواهید به صورت دست دوم خریداری کنید، در دسترس شماست. برای آشنایی کلی با انواع باسکول جاده‌ای کلیک کنید.

خرید باسکول جاده‌ای دست دوم

خرید یک باسکول جاده‌ای دست دوم به جای باسکول نو، می‌تواند دلایل مختلفی داشته باشد. اولین دلیل قیمت است. یک باسکول دست دوم قیمت پایین‌تری دارد. و می‌تواند برای پروژهٔ شما به‌صرفه بوده و موجب کاهش هزینه‌ها شود . البته چنانچه فقط قیمت را در نظر بگیرید، ممکن است دچار مشکل شوید. چرا که باید مؤلفه‌های مختلف مؤثر بر کار باسکول را  در نظر بگیرید تا دچار هزینه‌های مجدد نشوید. در ادامهٔ این نوشتار، با برخی از این مؤلفه‌ها آشنا خواهیم شد.

دلیل دوم، طول مدتی است که قصد استفاده از باسکول در پروژه یا کارگاهتان دارید، چنانچه کارگاهی دارید که  بناست سال‌ها در آن کار کنید و همواره به باسکول نیاز دارید، شاید یک باسکول جاده‌ای دست دوم برای شما مناسب نباشد. چرا که احتمالاً در قیاس با باسکول نو، عمر کمتری دارد و این امر می‌تواند شما را پس از مدتی ناچار به انجام هزینهٔ مجدد برای خرید باسکول نماید. اما چنانچه برای یک پروژه با زمان محدود به باسکول نیاز دارید، خرید نوع دست دوم صرفه و توجیه اقتصادی بیشتری دارد. زیرا برای یک کار موقت، بهتر است حتی‌الامکان هزینه‌ها را کم کنید تا راندمان کار بالا رود. در حالی که برای کارهای دائمی، بهتر است با انجام هزینهٔ کمی بیشتر برای امور اساسی، در دراز مدت از آن بهره برداری کند.

از نکات مهمی که لازم است هنگام خرید باسکول جاده‌ای دست دوم مدنظر قرار دهید، برند آن است. یک برند معتبر ممکن است نسبت به برندهای ناشناس کمی گران‌تر باشد. اما به شما این اطمینان خاطر را می‌دهدکه کالایی بادوام را خریداری کرده‌اید. چنین باسکول‌هایی، قطعات مرغوبی دارند و احتمال اینکه دارای خرابی‌هایی باشند که از چشمتان پنهان مانده باشد کمتر است.

بررسی کارشناسی و تخصصی قبل از خرید باسکول دست دوم هم یک امر لازم و ضروری است. هرچقدر هم به ظاهر وسیله توجه کنید، همواره ممکن است ایراد یا اشکالاتی از چشمتان دور بماند؛ به‌ویژه ایراداتی که مربوط به قطعات داخلی یا دیجیتال باشد. به همین دلیل، استفاده از نظر تخصصی کارشناس یا کارشناسان مربوطه، می‌تواند خیال شما را آسوده سازد که یک باسکول جاده‌ای مرغوب را خریداری کرده‌اید.

قیمت باسکول جاده‌ای دست دوم

عوامل مختلفی بر قیمت باسکول جاده‌ای دست دوم تأثیرگذار هستند که در ادامه با برخی از آن‌ها آشنا می‌شویم.

میزان استهلاک: هر اندازه یک باسکول کمتر کار کرده باشد، احتمالاً سالم‌تر است. بنابراین قیمت بالاتری دارد. و بالعکس، هر اندازه که بیشتر کار کرده و فرسوده شده باشد، قیمت پایین‌تری دارد. لازم است که با توجه به نیازتان و مدت زمانی که قرار است از باسکول استفاده کنید، نسبت به انتخاب اقدام کنید.خرید یک باسکول جاده‌ای دست دوم که مدت کمی کار کرده و شبیه نو باشد، با قیمت مناسب، می‌تواند یک خوش شانسی برای کسب و کار شما محسوب شود.

ظرفیت: پیشتر به ظرفیت‌های مختلف انواع باسکول جاده‌ای اشاره کرده‌ایم. بدیهی است هرچه ظرفیت یک باسکول بیشتر باشد، قیمت آن هم بالاتر می‌رود. لازم است پیش از خرید، با توجه به نوع کارتان و محلی که قرار است باسکول در آن مورد استفاده قرار گیرد، نسبت به انتخاب نوع آن اقدام کنید.

برند: در بخش‌های قبلی دربارهٔ اهمیت یک برند معتبر صحبت کرده‌ایم. هر اندازه ارائه دهندهٔ باسکول معتبرتر باشد، خدمات بیشتر و بهتری هم به شما عرضه می‌کند. همین امر، قیمت این باسکول‌ها را را در مقایسه با انواع ناشناس وارداتی کمی بالاتر می‌برد.

کیفیت: کیفیت یک باسکول جاده‌ای دست دوم، متأثر از مواد به کار رفته در آن است. بدنهٔ محکم و صفحه نمایش باکیفیت، کیفیت لودسل‌ها و نوع سیم‌کشی، همگی عواملی هستند که می‌توانند روی کیفیت این وسیله مؤثر باشند. واضح است که هرچه نوع مصالح به کار رفته در باسکول مرغو‌ب‌تر باشد، قیمت آن بالاتر است. در عوض، چنین باسکولی بیشتر و بهتر به شما خدمت می‌کند و موجب می شود تا از هزینه‌ای که کرده‌اید پشیمان نشوید.

فروش باسکول جاده‌ای دست دوم

امروزه، برای خرید هر وسیله‌ای، راه‌های متنوعی وجود دارد. این باسکول‌ها هم از این قاعده مستثنی نیستند. برای خرید باسکول جاده‌ای دست دوم، می‌توانید به فروشگاه‌های موجود در سطح شهر مراجعه کنید یا از فروشگاه‌های اینترنتی معتبر بخرید. ما در گروه صنعتی اعتماد، انواع باسکول‌های جاده‌ای دست دوم را ارائه کرده‌ایم. کارشناسان ما نیز همواره آمادهٔ پاسخگویی و ارائهٔ مشاورهٔ تخصصی به شما هستند.